صحبت هاي بنيتس بعد از باخت رئال

۲۱۳ بازديد

صحبت هاي بنيتس بعد از باخت رئال

رئال در شرايطي اين بازي را واگذار كرد كه گل اول را وارد دروازه سويا كرده بود اما بازي دور از انتظار رئالي ها در نيمه دوم، ورق را به سود ميزبان بازي عوض كرد.

رئال مادريد

رافا بنيتس، سرمربي رئال در پايان بازي به خبرنگاران گفت:" 30 دقيقه اول عالي بوديم اما نتوانستيم شرايط بازي را به نفع خودمان مديريت كنيم. به نظر مي رسيد كه بازي تحت كنترل ماست اما به يكباره همه چيز عوض شد. تاوان اشتباهات خودمان را داديم و كمك كرديم سويا به بازي برگردد.

بايد پس از زدن گل اول، گل هاي بعدي را هم مي زديم اما روي يك ضربه ارسالي از جناحين گل خورديم. در نيمه دوم هم بازي را خوب شروع كرديم و سپس اشتباهاتمان شروع شد. امشب دو چهره ي متفاوت داشتيم و همين عدم استمرار باعث شد بازي را از دست بدهيم."

ال كلاسيكو:" دو هفته زمان داريم و مصدومانمان را براي آن بازي در اختيار خواهيم داشت. ال كلاسيكو يك بازي متفاوت است و تيم بايد در مقابل بارسلونا به شكست امشب واكنش نشان داده و جبران مافات كند. زمان داريم تا خودمان را به سطح موردنظرمان برسانيم."

تاثير مصدوميت راموس در شكست رئال:" فكر نمي كنم تاثير چنداني داشت. واران كه بجاي او آمد،خوب بازي كرد. تعويض اجباري راموس از اين جهت بد بود كه يكي از تعويض هاي ما را سوزاند."

باشگاه رئال مادريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.