همه چيز در شب زفاف به رابطه جنسي ختم نمي شود

۶ بازديد

همه چيز در شب زفاف به رابطه جنسي ختم نمي شود

بسياري از زوج ها اظهار مي دارند كه شب اول با هم رابطه جنسي نداشته اند. خوب به هر حال اين مورد اصلاً بد نيست. خودتان را در نظر بگيريد كه ماه ها براي اين روز برنامه ريزي كرده ايد و ترتيب كارهاي مختلف را داده ايد، و خودتان را براي بزرگترين روز زندگيتان آماده كرده ايد. سنت هاي بيشمار ، صورتحساب هاي بيشماري را براي پرداخت كردن به شما تحميل مي كنند. به هر حال بسياري از افراد احساس خستگي شديدي مي كنند و فقط مي خواهند آرام بوده و در كنار هم باشند.

مي توانيد از ساير انواع نزديكي ها ، مانند :حرف زدن ، لمس كردن ، در آغوش گرفتن ، بوسيدن ، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده كرده و لذت ببريد. به خاطر داشته باشيد كه لذات جنسي را مي توان از راههاي ديگر نيز نشان داد .

به خصوص براي خانم ها ، معاشقه فقط به رابطه جنسي ختم نمي شود . اگر احساس مي كنيد كه آمادگي انجام رابطه جنسي را نداريد ، در آغوش گرفتن ، بوسيدن و نوازش كردن هم مي توانند جايگزين هاي مناسبي براي آن باشند. بنابراين چه در شب عروسي با هم رابطه جنسي برقرار كرديد ، چه كار به اين مرحله ختم نشد ، فقط بايد مطمئن شويد كه همديگر را محكم در آغوش گرفته و احساساتتان را به يكديگر انتقال مي دهيد. چند كار كوچك است كه مي توانيد انجام دهيد؛ به چشم هاي هم نگاه كنيد و بگوييد: "دوستت دارم" بهترين زمان براي اعتراف به اين موضوع كه همسرتان را دوست مي داريد ، زماني است كه در صميميت كامل به سر مي بريد و يا در حين برقراري رابطه جنسي هستيد. اگر در اين لحظه بتوانيد با هم ارتباط برقرار كنيد ، هر زمان ديگري هم مي توانيد! ارتباط چشمي صميمت را تشديد مي كند چرا كه حاوي اين پيام است كه شما دو نفر براي هم اهميت قائل هستيد.
منبع:مجله پزشكي مادر  ir-med.com

شب زفاف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.