تعبير خواب فال به علاوه خواب فاضلاب

۴ بازديد

تعبير خواب فال به علاوه خواب فاضلاب

ف

تعبير خواب - فال
 محمدبن سيرين گويد: اگر بيند فال مي گرفت و فالش نيكو بود، دليل است بر دشمن ظفر يابد. اگر فالش بد بود، تاويلش به خلاف اين است. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن فال گرفتن به خواب بر سه وجه است. اول: ظفر يافتن بر دشمن. دوم: به مراد رسيدن. سوم: روايي حاجت.

تعبير خواب - فاضلاب
چنان چه در خواب ببينيد لوله فاضلاب دستشوئي شما گرفته و آب كثيف جمع شده و عفونت آن در فضاي خانه پيچيده اندوهي براي شما پيش مي آيد. چنان چه در خواب ديديد كه همان لوله گرفته شده را گشوديد و فاضلاب كثيف جمع شده را جريان انداختيد به طوري كه برود خواب شما مي گويد مشكلي براي شما پيش مي آيد كه رفع مي گردد و فراغت حاصل مي كنيد. چنان چه در خواب ببيند لوله فاضلاب را درست مي كنيد كاري مفيد انجام مي دهيد كه به حفظ حيثيت خودتان و ديگران تمام مي شود و به طور مساوي همه از آن بهره مند مي گردند. اگر در خواب ببينيد ... 
كه كلنگ به دست داريد و مجراي فاضلاب را خراب مي كنيد براي ديگران مشكلي به وجود مي آوريد و دغل بازي مي كنيد. اگر ببينيد فاضلاب خانه همسايه به خانه شما نشت مي دهد از نزديكان خود بهره مي گيريد ولي اگر اين نشت و رخنه متعفن و كثيف بود يا بوي بد داشت و خرابي ايجاد كرد از جانب آن ها اندوهي مسلم به شما مي رسد. اگر ديديد دست و پايتان به آب كثيف فاضلاب آلوده شده به طوري كه در خواب احساس كراهت داشتيد مرتكب خطائي مي شويد كه ندامت مي كشيد. اگر لباستان آلوده شده بود مورد سرزنش قرار مي گيريد. روي هم رفته فاضلاب اگر بوي بد داشته باشد و بخصوص اگر كراهت به وجود آورد بد است در غير اين صورت بد نيست.

ف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.