سكه و طلا منتظر تغيير قيمت

۴ بازديد

سكه و طلا منتظر تغيير قيمت

محمد ولي - رييس اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان طلا - در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه ورود به ماه محرم بازار سكه و طلا را تحت تاثير قرار داد تا با كاهش ميزان داد و ستد همراه باشيم، اظهار كرد: پس از آن با برگزاري انتخابات آمريكا و ايجاد التهاب در بازار جهاني طلا روبرو شديم اما به مرور زمان قيمت ها طي ۱۰ روز گذشته با ثبات نسبي همراه بوده و تنها نوسانات افزايشي و كاهشي قابل پيش بيني داشته است.

قيمت سكه

وي ادامه داد: تا پايان ماه صفر نبايد انتظار اتفاق خاصي را در بازار طلا و سكه داشته باشيم مگر اينكه مسئله غيرقابل پيش بيني و تاثيرگذاري در بازارهاي جهاني رخ دهد.

رييس اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان طلا با بيان به نوعي اينكه طلا و سكه در انتظار قرار دارند، گفت: برهه كنوني را مي توان مقطع زماني "در انتظار" براي طلا و سكه خطاب كرد تا پس از پشت سر گذاشتن شرايط مختلف و تاثيرگذار به وضعيت متعادلي برسد. قطعا با طي ماه صفر به مرور زمان شاهد افزايش ميزان داد و ستد و افزايش ميزان قيمت ها در بازار طلا و سكه خواهيم بود.

ولي همچنين به قيمت هاي طلا و سكه در هفته گذشته اشاره كرد و گفت: قيمت جهاني طلا در ابتداي هفته گذشته به ازاي هر اونس ۱۲۱۸ دلار بود كه در پايان هفته به ۱۱۹۲ دلار كاهش يافت. قيمت سكه نيز در ابتداي هفته يك ميليون و ۱۰۱ هزار تومان بود كه در انتهاي هفته به يك ميليون و ۱۱۰ هزار تومان افزايش يافت.

قيمت طلا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.