ماجراي خواندني و و جالب شب زفاف زوج آمريكايي

۶ بازديد

ماجراي خواندني و و جالب شب زفاف زوج آمريكايي

به گزارش پاتوق يك زوج آمريكايي در شب زفاف اتفاقي جالب برايشان رخ داد و اين اتفاق باعث شد تا از همديگر جدا شوند و همچنين پسر جوان شيوه زندگي اش را تغيير داد.آقاي گرك كاسارونا با بيش از 100 كيلو وزن در شب زفاف بلايي به سر نامزدش آورد كه در ابتدا به اورژانس كشيده شد و سپس خانم از ترس از وي جدا شد. آقاي گرك 4 سال قبل با نامزدش گراكاريس آشنا شد.پس از يك ماه كه از اشنايي انها مي گذشت انها عروسي نمودند.كرگ در آن زمان وزن بالايي داشت به طوري كه در شب زفاف سر خانمش به شدت با ديوار تخته كچي برخورد نمود و خانم بيهوش روي تخت افتاده بود.هنگامي كه گرك خانم را بيهوش يافت وحشت سر و پاي او را فرا گرفت.

با خود گفت حتما او مرده است.سريعا خانم روانه اورژانس شد.پس معاينات اوليه خانم به هوش امد.كرگ از ان شب خاطرات ناراحت كننده اي دارد.هنگامي كه خانمش از او جدا شد وي تصميم گرفت وضعيت خود را تغيير دهد.به همين جهت با اراده قوي سعي نمود وزن خود را كاهش دهد. با همت بلند عاقبت او بر چاقي مفرط خود غلبه نمود.

گرك ساكن لانگ ايسلند نيويورك مي گويد من فعلا مجردم اما كسي چه مي داند در اينده چه اتفاقاتي مي افتد! من فعلا روي بدنسازي خود تمركز نموده ام. از زماني كه گرك لاغر شده بسيار سرزنده و بشاش شده است.

يگر مانند گذشته مجبور نيست براي پيدا نمودن البسه خود به فروشگاههاي متعدد سر بزند.وي در پايان مي افزايد من دوست دارم به افراد بگويم كه چاقي موضوعي است كه به خود افراد ارتباط دارد و انها مي توانند با اراده قوي همه چيز را به كنترل خود دراورند. من به چندين نفر از دوستانم كمك كرده ام و انها هر كدام چندين كيلو وزن كم كرده اند.

شب زفاف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.